Tefal Drink2Go Eco Tritan drinkfles 0,7L N3032310 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Drink2Go Eco Tritan drinkfles 0,7L N3032310 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

y******@h********** 20-02-2023

Tefal Drink2Go

het is een stevige drinkfles die makkelijk meeneembaar die tot op heden niet lekt dus dat is al een top punt
je heb 2 openingen 1 met een groot gat zodat het makkelijk is om te vullen en een kleinere om uit te drinken, het ligt goed in de hand, enig minpuntje na 2 weken gebruik ruik ik nog steeds een lichte geur van plastic

Pluspunten

• stevige fles
  • grote opening
  • inhoud

Minpunten

• geur

Maja 18-02-2023

Mooie stevige fles

Ik kreeg deze fles na bestellen binnen een dag binnen.
Het is een mooie stevige fles, die uit 3 delen bestaat. Alle onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en kunnen in de vaatwasser.
De inhoud van de fles is 700cc, dus met 1 fles ben je al lekker op weg op een dag. Tot nu toe heb ik nog geen lekkage gehad, wat ook een grote plus is.
Klein nadeel van de fles is dat de kleine dop wat vacuum trekt, zodat je deze niet met 1 hand open kan krijgen. Verder een prima fles voor thuis en onderweg

Pluspunten

• inhoud
  • lekvrij

Minpunten

• dop slecht open te krijgen

t*************@g******** 17-02-2023

Prima indoor/outdoor drinkfles

Erg fijne drinkfles. Sluit erg goed (zonder veel kracht). Inhoud is 0,7 en formaat is daarbij prima, de fles is niet bulkie o.i.d. Fles is stevig en drinkt lekker! Enige minpunt is dat de buitenkant niet krasvrij is.

Pluspunten

• Sluit goed
  • Drinkt lekker
  • Inhoud

Minpunten

• Kras gevoelig

d***********@h********** 17-02-2023

zeker een aanrader

mooie fles, handig in gebruik en makkelijk mee te nemen. Oogt niet stevig, maar is het wel. Makkelijk vast te houden tijdens een wandeling. Ook niet aan je riem.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • makkelijk mee te nemen
  • vaatwasser

Smitjes 15-02-2023

Fijne drinkfles

Mooie grote fles (700 ml inhoud).
Hij kan op twee manieren open, met de grote dop of de kleine dop.
Als je bijv. siroop toevoegt na het vullen met water en dan de fles schudt, trekt de kleine dop wel snel vacuüm maar dit vind ik niet vervelend.
De fles is gemakkelijk schoon te maken (mag in de vaatwasser!).
Ik ben er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• groot
  • makkelijk schoon te maken

m*******@k********* 15-02-2023

Fijne drinkfles

Hele fijne fles, die niet lekt en handig is in gebruik. Hij gaat overal mee naar toe en drinkt heerlijk.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Fijn in de hand
  • Gave kleur

Bente.k 15-02-2023

Top fles

Ik heb dit product mogen testen jn ruil voor mijn eerlijke mening eb ben erg tevreden. De fles heeft een strak design en past helemaal in het beeld van nu. De dop is makkelijk in gebruik door dat je hem er helemaal af kan draaien. De fles is makkelijk te vullen met water. Tijdens het bijvullen van water voeg ik graag wat fruit of komkommer toe . Dit is goed in de fles te doen. Ik zelf zou de fles aanraden voor actieve mensen, of gewoon voor op kantoor om een frisse dorstlessende te drinken.

• Gebruiksvriendelijk

j********@g******** 13-02-2023

Tefal Drink2go eco tritan drinkfles

Handige drinkfles

Drinkfles Tefal
2023-01-23 15:03:55

Pluspunten

• Lekt niet
  • Ligt goed in de hand
  • Apartel vulopening

Lianne 13-02-2023

Lekt niet en kan in de vaatwasser

Wij waren op zoek naar een fles welke niet lekt en ook in de vaatwasser kon. We durfden er niet zo goed 1 te kopen, na een aantal keer miskopen te hebben gehad. Gelukkig mochten we er 1 testen en daar zij we heel blij mee!
Goede inhoud, stevige fles, lekt niet en....hij kan in de vaatwasser!
Dochter van 6 neemt hem nu met regelmaat mee naar school en krijgt hem zelf open en dicht, zonder dat haar tas nat wordt. Het gat in de dop en prettig om hem evt. vast te houden.
Nu nog keuze uit meerdere kleurtjes! Ik vind de kleur mooi, maar dochter had liever een roze gehad.

Pluspunten

• lekt niet
  • kan in de vaatwasser
  • voldoende inhoud

Minpunten

• geen keuze uit kleurtjes

Patkroket 12-02-2023

Geweldige fles met superhandige dop

De Fles aangeschaft en keurig verpakt ontvangen! Het eerste wat mij opviel is dat de fles redelijk flexibel is, als je erin knijpt buigt die mooi mee. Ben wel benieuwd hoe dit in de toekomst blijft na tig x gebruik en tig x in de vaatwasser! De fles heeft een super handige dop, Deze is in 2 delen eraf te halen. Wil je hem in de vaatwasser doen? dan draai je de grote dop er in geheel af en plaats je hem in de vaatwasser. Heb je hem bij je ? Dan draag je hem aan de lus en vervolgens draai je de kleine dop eraf en kun je eenvoudig drinken! Bij levering zit er aan de fles een label van Karton, Klimaatneutraal :-) Hierop staat heel goed vermeld waar de fles van is gemaakt ! Doen ze goed !

Pluspunten

• Schroefdop in 2 delen
  • Flexibel

Minpunten

• De kleur

Hanneke8000 10-02-2023

Drink fles met fijn formaat

Een zeer fijne drink fles. Handig formaat en fijn materiaal dat niet snel stuk zal gaan. Doordat de fles op twee manieren open kan, namelijk met grote en kleine dop, is de fles goed schoon te maken maar kan je bijvoorbeeld ook fruit aan je water toevoegen voor de smaak.
Deze drink fles word bij ons veel gebruikt

Pluspunten

• Goed formaat
  • Makkelijk te reinigen
  • Gaat niet snel stuk/flexibel materiaal

RMs 10-02-2023

Fijne fles, veel inhoud, 2 doppen

Grote drinkfles. Na jaren met losse flesjes gezeuld te hebben, toch maar voor een duurzamere oplossing gekozen. Eerste wat opvalt: hij is net wat groter dan die flesjes van de supermarkt. Vullen gaat makkelijk, want er zit een grote dop op om snel al het water erin te krijgen.
Voor drinken is er dan een kleinere dop. Geen tuutje of rietje, zoals een bidon, maar alleen een opening. Dat blijkt verrassend goed te werken. Het is in het begin even nadenken hoe je welke dop opendraait, maar eenmaal gewend bevalt dat prima.
Beter nog is het feit dat er garantie op zit. Het oogt als een fragiele fles, doorzichtig en groen, maar is dus razend stevig. Ook na een maand dagelijks gebruik op uni en thuis is er nog geen beschadiging te zien.
Dat er bij de productie dan blijkbaar duurzaam gewerkt is – daar merk je niets van, maar is wel een fijne gedachte.

Pluspunten

• duurzaam
  • grote inhoud
  • Met twee doppen

Minpunten

• geen rietje

j********@g******** 10-02-2023

Drinkfles Tefal

De fles ziet er mooi uit en ligt goed in de hand. Door de dubbele sluiting kun je hem via de grote opening goed vullen. De dop gaat soepel open en dicht en na veel schudden komt er geen druppel water uit. Ik proef geen bijsmaakjes bij het drinken en ...

Pluspunten

• Lekt niet
  • Dubbele opening

Dimitri 10-02-2023

Handige fles!

Mooie en handige fles waar lekker veel in kan. De draaidop aan de bovenkant werkt vrij gemakkelijk, maar als de hem te net hard vastdraait, draait grote het grote gedeelte met op openen van de fles. Eenmaal gewent aan het losdraaien van de kleine dop gaat gebeurt dit niet meer. Hij gaat eigenlijk altijd mee in de auto en past goed in mijn flesjeshouder. Top ding!

Pluspunten

• groot
  • stevig

Minpunten

• dop draait soms mee